logo

  • Bize Ulaşın

    +90 212 727 27 97
  • Bize Yazın

    info@4dosgb.com.tr

KURUMSAL Referans

Ntv Ntv

Doğuş Yayın Grubu öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle Türkiye’de medya sektörüne yön veren bir Doğuş Grubu şirketidir.

NTV‘nin 1999’da gruba katılmasının ardından faaliyetlerine başlayan grup, 1999’dan bugüne dünya çapında önemli marka ve kuruluşlarla çalışmakta ve sektöründe önemli atılımlar yapmaya devam etmektedir.

TV’den internete, radyodan dergiye medyanın pek çok kolunda faaliyet gösteren Doğuş Yayın Grubu, prestijli yayınları ve kaliteli yayıncılığıyla adından söz ettirmektedir. Gelişen teknolojiye ve son kullanıcının ihtiyaçlarına cevap vermeye çalışan Grup, teknoloji ve medyadaki inovasyon ve gelişmeleri takip etmekte ve desteklemektedir.

Doğuş Yayın Grubu yaptığı yenilikler ve başarılı uygulamalarıyla Türk medya endüstrisine yön vermektedir: Türkiye’nin ilk haber kanalı olan NTV’nin başarısı Türkiye’de tematik kanal dönemini başlatmış, CNBC-e ile bu trend hız kazanmıştır.Grup, bünyesine 2011 yılında kattığı Türkiye’nin ilk özel televizyonu STAR TV ile de izleyici kitlesini genişleterek ana kanallar arasında yerini almıştır. Bunlara ek olarak müzik, eğlence konseptleri grup çatısı altında bulunan KRAL markasıyla izleyicilerle buluşmaktadır. Doğuş Yayın Grubu aynı zamanda NTV Radyo, Kral FM, Kral Pop ve KRAL World Radio gibi her biri farklı tema/müzik kategorisine odaklanan radyoları bünyesinde barındırmaktadır. 2010 yılında dünyaca ünlü Condé Nast grubuyla yaptığı işbirliği sonucu Türkiye’deki kadın/erkek moda dergi piyasasını canlandıran Vogue, Miss Vogue ve GQ dergileri Doğuş Yayın Grubu’nun bünyesinde yer almaktadır.

Doğuş Yayın Grubu’nun kurulduğu ilk günden itibaren sürdürdüğü kaliteli ve ilkeli yayıncılığı, istikrarı, profesyonel, etik değerlere saygılı, kalite odaklı bakış açısı, Türk halkının Doğuş Grubu çatısı altındaki markalara duydukları güven ve sadakat duygusunu sürekli beslemektedir. Doğuş Yayın Grubu, yaptığı atılımlar ve Türk medya endüstrisine kattığı yeniliklerle sürekli bir fark yaratma beklentisini doğurmakta ve bu beklentileri karşılama motivasyonu ile ilerlemektedir.

Doğuş Yayın Grubu, yayınları ve gerçekleştirdiği özel projeler ile kurumsal kimliğinin önemli bir parçası olan sosyal sorumluluk kavramına yaklaşımının somut örneklerini ortaya koymaktadır. Doğuş Yayın Grubu, çevre, eğitim, sağlık ve kültür-sanat gibi konularda destek olduğu çeşitli projelerle; sivil toplum kuruluşları, hükümet ve yerel yönetimler ile beraber çalışarak kamuya fayda sağlamayı ilke edinmiş ve medyanın aracı rolünü başarıyla yerine getirmiştir.

Grubun sosyal sorumluluk alanında yapmış olduğu çalışmaların başlıcaları arasında; NTV’nin 2008 yılından bu yana kamuoyunu bilgilendirmek, bilinçlendirmek, merak edilen soruların yanıtlarını aramak ve farkındalık yaratmak üzere gerçekleştirdiği Yeşil Ekran projesi ve “NTV Sahip Çıkıyor” başlığı altında gerçekleştirilen ve farklı STK’lar ile yürütülen projeleri sayabiliriz.

Doğuş Yayın Grubu, gerçekleştirdiği yayınlar ve sosyal sorumluluk kampanyaları için bugüne kadar yaklaşık 1500 ödüle layık görülmüştür. Grup, her geçen gün ödüllerine yenilerini eklemeye devam etmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir